WW : Tiru Macam ?

uncle gedek  style

Wordless Wednesday

Uncle Gedek Link

(Visited 5 times, 1 visits today)

Teruskan Membaca :

About puanbee

Suka kopi , memandu setiap hari .. supermom dan superbusymom .. tetapi masih luangkan masa untuk menulis. Saya suka menulis di masa lapang. Ibu kepada anak 4 ... kamu tahu lah bagaimana .. :) senyum.

Comments

  1. Wahh tak gayat ke??berani betul tu…aduss…

  2. tempat tinggi nih

  3. fuhhhh

  4. Jangan jatoooohhhh….!

    (kalau jatoh, takde la entry ni, kan? hahaha!)

    kamu comel!

  5. haha..uncle..uncles..ni kita panggil makcik. boleh?

  6. oowhh..ngertik2..hehe

  7. hihihi….sama je aksinya..cuma uncle gedek tak pakai tudung… 🙂

  8. gayat pulak tengok belakang tu, jangan gedebuk kebebakang sudah.

  9. tiru mcm … ?

    sapekah uncle gedek ?

  10. Salam Bee,

    Ketinggalan betul akak ni, ramai yg buat entry psl uncle gedel, siapa uncle gedek tu? hihi sorilah ketinggalan keta api kiki 😛

  11. Uncle Gedek…

  12. Gambar sebelum buat bungee jumping! 😀 hehe..

  13. Heheee, ada bakat jadi anak didik Uncle Gedek 🙂

  14. wahhhh dah macam uncle tu je… uncle yang famous dengan gambar mukanya…

  15. Sudah. Lagi protege Uncle Gedek. Jerubu yer dibelakang tuh. 🙂

Speak Your Mind

*