#MYCyberSale 2014 : Promosi hebat dari Nile.com.my

MyCyberSale akan bermula pada 29 September – 1 Oktober 2014 ,bagi mereka yang masih samar-sama , apa itu MyCyberSale ianya adalah kempen membeli-belah dalam talian.

MyCyberSale adalah sebuah program dari kerajaan Malaysia dan diterajui oleh MDeC (Perbadanan Pembangunan Multimedia) . Ianya adalah berita yang sangat hebat buat peminat membeli belah secara online , anda dapat menikmati diskaun terhebat sehingga 90% diskaun untuk produk yang di tawarkan oleh mereka yang turut menyertai program ini.

Sempena MyCyberSale 2014, nile.com.my juga tidak ketinggalan menyertai program ini , bagi bersama-sama dengan kerajaan Malaysia.

Dipercayai mereka yang meyertai MYCyberSale akan memberi potongan harga terbaik di samping penghantaran percuma ( *bergantung kepada terma dan syarat )

Di bawah adalah senarai beberapa produk yang di turunkan harga dan anda boleh mendapatkan nya pada harga RM9.90 sahaja . Ingat program ini hanya berlangsung selama 3 hari dari 29 September-1 Oktober 2014, cepat dapatkan nya sekarang , sebelum anda terlepas … Gigit cari weh … sementara stok masih ada dalam masa 3 hari ini sahaja.

nile 1 nile 2

Continue reading

Cara Langgan Broadband Altel

Saya tulis cara langgan broadband Altel adalah kerana saya sendiri yang selalu lupa. Ya ammpuunnn tiap kali nak topup data atau broadband Altel ni mula la mengelabah cari info di internet , susah pulak tu nak dapat.

Tulis sendiri lagi senang. Cara nya adalah setelah topup kredit baru boleh langgan broadband ye.

Top up kredit :
*122*pin#

Top up Broadband / data :
*104#

dan ikut step seterusnya seperti di bawah. Alaa sampai sini korang mesti dah tau kan.

IMG_1519.PNG

Harga data / broadband altel :

1GB RM25
2 GB RM48

Lain-lain tak pasti belum pernah melanggan.

Sekian terima kasih kerana membaca.

Selamat hari jadi Malaysia dan Diri Sendiri

IMG_1279.JPG

IMG_1282.JPG

IMG_1275.JPG

IMG_1276.JPG

Update ringkas lagi , Selamat hari jadi Malaysia , semoga bertambah maju jaya dan sentiasa selamat dari segala jenis bencana. Dan selamat hari jadi buat diri sendiri juga , syukur allhamdulillah … mak dan semua keluarga datang untuk kenduri , tapi secara tak langsung mereka ketika ulangtahun kelahiran saya , maka suami belanja satu keluarga makan – makan malam tu , tak sempat nak ambil gambar semua kalau dah seronok sangat berkumpul.

Tapi saya suka restoran Andalus ni , restoran arab yang menghidangkan hidangan arab dan sedap.

Selepas balik hotel baru ada potong kek , kejutan dari suami, eii tapi kenapa tah , bila tiap2 tahun buat dah tak terkejut sangat la hahaha ..

Apa pun , syukur Allah berikan kegembiraan ini. Terima kasih suami . Terima kasih mak. Terima kasih famili.

Sehingga ketemu lagi.

Hakcipta Terpelihara · PuanBee.com · Diselia dan diselenggara oleh AI MEDIA NETWORK
%d bloggers like this: