Syamim 3 tahun – 11.11.16

Syamim 3 tahun – 11.11.16

Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Assalamulaikum , syamim dah masuk 3 tahun pada 11.11.16. Cepat nya masa berlalu kan. Sekarang ni syamim masi lagi menyusu susu ibu. Tak mau air / susu lain. Bercakap agak pelat.

Tetapi syamim menjadi anak paling romantik , paling sweet talking , paling pandai memuji orang. Pampers masih lagi pakai. Berapa hari dah cuba ceraikan pampers tu. Tapi budak dah cerdik , sendiri ambik pampers nak pakai .

syamim-3y

Selamat hari lahir anak ibu. Walaupun syamim selalu ngaku anak ayah je! Doa ibu .. tak ada lain .. hidup lah dengan sihat dan gembira.

Agak-agak blog ini akan bertahan 7 tahun lagi tak ?

Comments

  1. cantiknya tarikh lahir dia. insyaAllah, boleh bertahan lagi 7 tahun ke depan.

  2. Selamat hari lahir Syamim.. Semoga terus sweet bersama ibu dan jadi anak yang soleh.

Speak Your Mind

*