Pembentangan bajet 2016 : 23 Oktober 2015

Share

Pembentangan Bajet 2016 yang bakal dibentangkan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak yang dijangkakan pada 23 Oktober ini, ada perkhabaran gembira untuk rakyat.” Kata Menteri Besar, Datuk Seri Ahmad Razif Abd Rahman. ¬†Entah ye .. entahkan tidak. Berdebar juga saya ni selaku rakyat biasa ingin mendengar perkhabaran gembira untuk rakyat dalam bajet 2016 tersebut.

bajet

Harap kerajaan Malaysia tak terus menerus menekan rakyat. Sungguh tertekan dah sekarang. Tak sesuai nak luahkan tekanan tu di sini. Sama-sama lah kita tunggu pembentangan bajet 2016 ni. Satu lagi , di bidang pendidikan sekolah rendah , harap tak ada lah perubahan drastik lagi. Anak-anak baru nak menyesuaikan diri dengan sukatan pendidikan baru. Minyak jangan lah naik dah. Harap tak ada cukai-cukai lain dah.

Sekian luahan dari ,

Rakyat yang letih dengan kerenah politik negara selaku pengurus kewangan keluarga.

puanbee

Penafian : Ini adalah blog peribadi . Selain di nyatakan sumber image dan video adalah hak milik penulis. Penulis tidak akan bertanggngjawap jika terdapat kerosakan / kesan sampingan jika menggunakan info di dalam blog ini. Anda perlu berjumpa dengan pakar bertauliah terlebih dahulu. Admin juga tidak akan bertanggungjawap jika kesan pemakaian / penggunaan anda tidak sama seperti perkongsian review/pengalaman admin sendiri. Admin juga tidak akan bertanggungjawa atas semua komentar yang di tinggalkan di blog ini. Pembaca / komentar harus bertanggungjawap ke atas perbuatan atau penerimaan di atas pembacaan di blog ini.

Admin megucapkan ribuan terima kasih kerana singgah meluangkan masa membaca di sini. Semoga sihat dan ceria selalu :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *