Hadiah hari ibu – Pandora

Share

Tak ada orang wish hari ibu untuk aku , walaupun dari orang yang aku sangat sangat harapkan beri ucapan tu. Tak ada sapa nak ambil berat , ucapkan terima kasih atas apa yang aku buat. Tak ada orang nak bawa aku makan – makan sempena hari ibu. Tak ada orang nak bagi aku rehat setelah berpenat lelah. Tak ada pun nak bagi bunga .. nak bagi ucapan manis – manis. Aku kecewa … Aku tak minta banyak …. tapi orang tetap tak ingatkan pengorbanan aku. Lalu aku sendiri beli hadiah untuk diri sendiri. pandora hari ibu

I don’t care … tambah satu lagi limited edition bangle pandora 2016  , khas untuk  menghargai diri aku sendiri. Beli sendiri hadiahkan untuk diri sendiri ..   I love my family . My family forever in my heart. Walau apa jua keadaan nya .

Contohi lah daku …

puanbee

Penafian : Ini adalah blog peribadi . Selain di nyatakan sumber image dan video adalah hak milik penulis. Penulis tidak akan bertanggngjawap jika terdapat kerosakan / kesan sampingan jika menggunakan info di dalam blog ini. Anda perlu berjumpa dengan pakar bertauliah terlebih dahulu. Admin juga tidak akan bertanggungjawap jika kesan pemakaian / penggunaan anda tidak sama seperti perkongsian review/pengalaman admin sendiri. Admin juga tidak akan bertanggungjawa atas semua komentar yang di tinggalkan di blog ini. Pembaca / komentar harus bertanggungjawap ke atas perbuatan atau penerimaan di atas pembacaan di blog ini.

Admin megucapkan ribuan terima kasih kerana singgah meluangkan masa membaca di sini. Semoga sihat dan ceria selalu :)

One Comment:

  1. haha bee…

    sama2 laaa selamat hari ibu… tunggu anak2 besor sikit lagi nanti…

    anak2 nis takat bagi kad buatan sendiri ade le.. kadang2 hadiah pen ke :p

    amboi lawo pandora. den takdo lagi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *