Cara Langgan Broadband Altel

Saya tulis cara langgan broadband Altel adalah kerana saya sendiri yang selalu lupa. Ya ammpuunnn tiap kali nak topup data atau broadband Altel ni mula la mengelabah cari info di internet , susah pulak tu nak dapat.

Tulis sendiri lagi senang. Cara nya adalah setelah topup kredit baru boleh langgan broadband ye.

Top up kredit :
*122*pin#

Top up Broadband / data :
*104#

dan ikut step seterusnya seperti di bawah. Alaa sampai sini korang mesti dah tau kan.

cara topup broadband altel

 

 

Harga data / broadband altel :

1GB RM25
2 GB RM48

Lain-lain tak pasti belum pernah melanggan.

Sekian terima kasih kerana membaca.

News Reporter
Untuk review produk wanita , barangan berkaitan anak-anak , makanan , homestay dan lain-lain boleh hubungi puanbee di whatsapp : 011-32095406.

8 thoughts on “Cara Langgan Broadband Altel

  1. internet altel 4g lte lagi laju dari mana2 telco..
    ketika hujan pun boleh lagi layari internet.
    berminat boleh dapatkan simkad altel 4g lte di 0193050397.
    percuma 300mb apabila anda mendaftar.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *