Tablet samsung saya dah tua. Saya beli pada tahun 2013.. Masih berkeadaan elok sampai sekarang. Dulu – dulu ada meragam sikit-sikit. Tetapi sekali format pada 2013 tu terus elok sampai sekarang. Rezeki sungguh. Tetapi sekarang ni adalah zaman di mana , kau akan rasa kedekut sangat nak laburkan duit untuk beli sarung tab. Biasa nya golongan mak-mak akan rasa begini. Anak-anak dah letakkan mural di sarung tablet yang lama , tengok pun dah tak lalu. So kita DIY menggunakan kain felt sahaja. Disebabkan tab ni hanya di gunakan oleh anak-anak. Kongsi 4 beradik. So begitulah coraknya. Biar kalau bawa bejalan …
Mungkin di sebabkan ibu nya seorang blogger yang terdedah dengan dunia teknologi dan gadget , jadi anak-anak turut sama suka dengan teknologi dan gadget ni. Saya ada pengalaman dengan anak-anak yang telebih suka dengan gadget ni. Laptop saya telah beberapa kali rosak apabila anak-anak keterlaluan bermain laptop. Percaya lah .. anak saya masih kecil dan berminat sangat. Kamera DSLR , Smartphone , Laptop , Tablet .. semua mereka dah pun mula berjinak-jinak menggunakan nya , walaupun saya tak pernah ajar mereka.