Sejak duk layan nora elena tu suka pulak dengar lagu ni , syahdu je bunyi nya , kenapa tah asyik terasa macam nak menangis je bila dengar lagu ni , Ada sesuatu di hati yang tak dapat di luahkan ..erm ntah lah pendam lagi baik , layannnn lagu nih nk download pun boleh ada sediakan link tu …. Download Dan bila esok sofaz – download Lirik Dan Bila Esok Di dalam hati selalu tersimpan rasa yang takkan pernah bisa ku ungkapkan kau diam tanpa kata saatku ungkap semua rasa Di saat ku ingin dekat denganmu kau semakin jauh meninggalkanku dan …