salam bahagia semua 🙂 semalam saya pergi lah bawak anak2 jejalan nak mencari rumah sewa untuk kakak saya .. dah lama tak keluar tanya khabar jiran2 .. lepas tu singgah lah di rumah seorang kakak ni .. dulu selalu je singgah di rumah dia anak main2 disitu .. selalu jugak anak saya kena marah dengan nenek disitu .. kelmarin pergi rumah kakak tu .. tanya dia nenek apa khabar ? nenek tu memang garang tapi kena faham lah orang tua memang gitu kan … tau apa jawapan kakak tu .. dah sebulan nenek kembali ke rahmatullah … astafirullah al azim …