Salam bahagia mengimbau memori dulu-dulu , watak animasi anak-anak sidek sentiasa bermain di kepala saya walaupun sekarang ni saya makin “tua” kini masa anak-anak pulak menjadikan kartun sebagai rancangan mereka , mungkin idola dan juga ikutan kan , dulu pilihan kartun tak banyak , dan susah juga nk menonton sekarang dah lain, channel mcm2 ada menyajikan kartun dah tak tahu mana kartun malaysia mana dari luar .. Tapi kini berita gembira,saya yang happy sangat …rasa rindu pada watak2 animasi anak-anak sidek ni..boleh lah kot tengok masa kebosanan tu kan ..Saluran TVi (Astro 180) akan menyediakan dua slot animasi khas pada …