Macam mana nak kurus ? tanya KevinZahri sambil cebik muka. Tak dapat ku lupakan .. maka pelbagai jawapan keluar dari mulut peserta antaranya … tak makan nasi , banyakkan bersenam , kira kalori dan macam-macam lagi. Kalau saya tanya korang lah , macam mana nak kurus ? dah tentu korang pun akan tertanya-tanya , macam mana nak kurus jugak , sebabnya kebanyakkan orang yang dah kurus tak akan tanya soalan tu , dah orang yang tak kurus akan tanya dan dah tentu tak ada jawapan yang tepat , kalau ada comfirm dah kurus. Ok berbelit sikit. Sebenarnya maksud perenggan intro …
Senarai makanan yang tidak boleh di jual di sekolah telah pun di keluarkan , hurm entah lah anak saya tu tak pula gemuk-gemuk nya , tapi ye lah jugak elok di bendung cara pemakanan anak-anak kita bagi melahirkan generasi yang sihat dan cergas di masa depan … tinggal lagi ibu bapa….memilih makanan terbaik untuk anak-anak…tapi bagaimana pula dengan penjaja yang emnjual di luar sekolah ? di sekolah anak bee saja ada 3 motosikal mnjual aiskrim , apum balik , jambu potong , air manis , keropok lekor , kentang goreng , sosej , nugget , nasi lemak , pulut inti …