Salam semua , erm ..tak de topik sangat hari ni ..ah pedulikan apa kata orang yang penting ..hati kita mau jaga ..hihihi…korang pernah tengok tak blog kena hack ? sebelum  ni bee tak pernah tengok , betul – betul rasa terkejut bila pergi satu blog tu akan keluar tulisan – tuliasan dari hackers …terkejut !..antara sebab utama blog di hack adalah security lemah , kata si hackers tu lah …erm ..tak tahu nak komen apa , mungkin si hackers tu boleh beri penjelasan disini 🙂 Tapi saya dah terjumpa satu blog kawan blogger kita di hack ! nk tengok ? …