Haipp.. lama tak bercerita kan ? bukan pe .. bukan nak kejar SEO ..sebab entri berbentuk hiburan senang sangat nak buat .. 10 minit je siap .. tapi kalau entri bercerita ni punya lah panjang berjela nak ceritakan .. banyak masa , banyak taip ..ehhh .. kata suka sangat jadi blogger ..pastu banyak rungut lak PB ni kan.. Jadi seorang ibu ni memang banyak benda nak buat , kalau boleh nak jadi supermak tu ..semua ibu nak buat .. hahah.. kalaulah .. Bukan pe ye … 4 hari dah baby dan una demam.. puasa ke – 2 dan ke – …