4 Hari Dah Demam

Haipp.. lama tak bercerita kan ? bukan pe .. bukan nak kejar SEO ..sebab entri berbentuk hiburan senang sangat nak buat .. 10 minit je siap .. tapi kalau entri bercerita ni punya lah panjang berjela nak ceritakan .. banyak masa , banyak taip ..ehhh .. kata suka sangat jadi blogger ..pastu banyak rungut lak PB ni kan.. Jadi seorang ibu ni memang banyak benda nak buat , kalau boleh nak jadi supermak tu ..semua ibu nak buat .. hahah.. kalaulah ..

Bukan pe ye … 4 hari dah baby dan una demam.. puasa ke – 2 dan ke – 3 ayah diorang demam , masuk puasa ke -4 hingga sekarang ni una dan baby pulak sambung .. faham je lah kalau budak-budak demam , risau nengoknya .. makan tak mau , batuk je sikit muntah .. minum susu je , air masak tak nak minum.. tak boleh lah tengok budak-budak demam.. 4 hari demam .. baby dan una nampak tinggal tulang .. kesian lak tengok … Read More