Siapa tak tahu bibir tu apa ? angkat tangan , tak kan tak tahu kan , saya jarang ada masaalah ini mungkin sebab bibir jenis tahan lasak .. ewahh .. ada jenis bibir yang sensitif tu memang selalu je pecah-pecah kan ? atau kadang-kadang anak-anak demam panas melampau mesti bibir mereka akan pecah-pecah kan ? ok disini ada beberapa tips yang biasa di amalkan untuk ubati bibir pecah. Sebelum tu kita tengok dulu penyebab bibir pecah-pecah , dah tahu sebab nya baru senang nak elakkan betul tak ? Seksi Tak Senyum Cam Ni ? Penyebab bibir pecah-pecah : Bernafas melalui …