Anugerah Bintang Popular Berita Harian

Cerita Aaron Aziz Sebelum Berjaya Menjadi Pelakon Popular – abpbh

Setiap orang ada cerita tersendiri sebelum mereka berjaya , ada orang yang dah memang senang , dari kecil sampai besar senang sangat nak kan apa-apa pun , tapi ada orang yang susah dahulu senang kemudian , ada juga yang senang dahulu susah kemudian , setiap cerita pengalaman orang ni kita boleh ambil dan jadikan iktibar. Jangan pandang kejayaan orang tu saja ye tak ?

Aaron, finalis Pelakon Lelaki TV Popular dan Pelakon Lelaki Filem Popular, Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) 2011.Saya terbaca artikle ini di blog abpbh kalau korang nak baca pergi lah sana , ada banyak lagi cerita artis lain , cuma yang saya baca cerita Najwa Latif , Dato’ Siti Nurhaliza dan cerita Si Aaron Aziz ni.

Anugerah Bintang Popular Berita Harian

Read More