#WW: Menarik Kembar Empat

Kalau Kuala Lumpur ada banggunan Kembar dua , di Pulau Pinang ada banggunan kembar empat … layan gambar je .. saya suka gambar ni.

kembar 4

P/S : Nak balik kampung.

Comments

  1. Aldy Shah :

    Selalau nampak bangunan ni, huhu

  2. Kondo ke tu?

  3. Hehe..lawa gambar..macam denaihati kata, nmpak mcm edit jer…puan bee memang pandai ambil angle objek..haha

  4. xsilap nis hotel hilton kot… kalo bukan pun, apartment mewah lah tu… šŸ˜‰

  5. angle ni cantik pulak, macam gambar di edit.

  6. bangunan apa ek ni kak?

  7. Tinggi betul pangsapuri berkembar empat ini.

  8. bangunan tak per jgn anak kembar 4 nangis nak jaga je3..

  9. eh? bersambung ke tu kak?

    • tak bersambung rasanya , akk nampak dari jauh tu , dalam kereta sedang bergerak , tapi memang rasa takjub kejap tengok banggunan ni..

Speak Your Mind

*