#WW Ku tanam pandan tumbuhnya cili

Lain ditanam lain yang tumbuh … Renungkan ada maksud tersirat tak ?

Pokok cili di tanam

Updat dr iPhone4s : tapi tak puas rasanya ..

(Visited 4 times, 1 visits today)
About puanbee

Seorang anak , isteri dan ibu. Mempunyai 4 orang cahaya mata. Berumur 30-an , Suri rumah sepenuh masa tetapi mempunyai perniagaan online. Segala terguran dan komen boleh terus hubungi admin melalui EMAIL.

Comments

  1. puan kutu :

    takpe lain kali tanam lagi pandan ye.haha..

  2. pandan tu ada genetik cili agaknya. haha..

  3. nanti tanya nujum pak belalang dulu yer…belalang oh belalang….

  4. kalau dua-dua tumbuh bonuslah tu..

  5. hmmmm..mungkin ke you ada taruk dua benih pokok tu dlm pasu yg sama? hmmmmm….

  6. Maksudnya selain blog, kene perhatikan pokok pandan tu jugak. Hehehe…

  7. ok le tu, boleh buat sambal 😉

  8. tak lama lagi berbunga la lada tu

  9. hahaha..ajaib tanah tuh..

  10. pandan dan cili..jauh bezanya tu..huhu..

  11. eh ini kes ajaib ni..huhu..kenapa tak puas hati plak kak?

  12. Tanam pokok cili pun okay cuma masalah cili selalu diserang ulat.

  13. Lain yang diharap..lain yang jadi..hehe..teka je..

  14. pandan tu wangi, cili tu pedas, mungkin maksudnya kita buat baik tapi orang sakitkan hati kita, betul ke bee..?

  15. Rezeki yang tak dijangka tu 😀

  16. ok juga dri tumbuh lalang..hehe

  17. sape makan cili dia terasa pedas..erhmm itu akak punya andaianlah

  18. apa yg tak puas tu?

  19. suburnya pokok cili tu….

  20. Maksudnya Rezeki bertambah-tambah.

  21. kira ok la tu. dua-dua berguna

  22. Emm maybe puanbee dikecewakan kot. Hahaha

  23. adeh…pandan mmg susah dalam pasu he3…

  24. Canggih la tu lain yg tanam lain yg tumbuh…hehee :)

    **Pelan2 biasa la guna iPhone tu :)

  25. ada burung pi berak kat situ lepas makan lada kot…he he
    maksud – rezeki berganda la kot(positif minded). kalau tanam padi tumbuh lalang senang nak tafsirkan.

  26. maksudnya semasa menanam pandan secara x sengaja tersemai benih cili

  27. agak agak lain kali tanam cili tumbuh apa ek..kalau din beramboi kata pokok cili kalau biar lapan tahun dapat kereta sport..hehehe..

Speak Your Mind

*