#WW Ku tanam pandan tumbuhnya cili

Lain ditanam lain yang tumbuh … Renungkan ada maksud tersirat tak ?

Pokok cili di tanam

Updat dr iPhone4s : tapi tak puas rasanya ..

Search

Comments

  1. puan kutu :

    takpe lain kali tanam lagi pandan ye.haha..
    puan kutu recently posted..Family Outing : Marvel’s The AvangersMy Profile

  2. pandan tu ada genetik cili agaknya. haha..
    titan recently posted..Komisen ke 4 dari TipsPTD.comMy Profile

  3. nanti tanya nujum pak belalang dulu yer…belalang oh belalang….

  4. kalau dua-dua tumbuh bonuslah tu..

  5. hmmmm..mungkin ke you ada taruk dua benih pokok tu dlm pasu yg sama? hmmmmm….
    sha recently posted..Samsung Global Blogger (Audition Video)My Profile

  6. Maksudnya selain blog, kene perhatikan pokok pandan tu jugak. Hehehe…
    Hazmin Hamudin recently posted..Keputusan Penuh Anugerah Astro Arena 2012My Profile

  7. ok le tu, boleh buat sambal ;)
    Ummi Hanie recently posted..Wordless Wednesday #35: Aurat WanitaMy Profile

  8. tak lama lagi berbunga la lada tu
    eiela recently posted..Blog Terbiar Dapat BEMy Profile

  9. hahaha..ajaib tanah tuh..
    akhiyy recently posted..Review NotahatiMy Profile

  10. pandan dan cili..jauh bezanya tu..huhu..
    bardboo recently posted..Banyak Ni Je Ke Yang Join?My Profile

  11. eh ini kes ajaib ni..huhu..kenapa tak puas hati plak kak?
    bardboo recently posted..Banyak Ni Je Ke Yang Join?My Profile

  12. Tanam pokok cili pun okay cuma masalah cili selalu diserang ulat.
    akubiomed recently posted..Wordless Wednesday – #Undi AkuBiomed DiGi WWWOW Awards 2012My Profile

  13. Lain yang diharap..lain yang jadi..hehe..teka je..
    Ibu Mifzal Arsyad recently posted..Baju Merah Untuk Cik NoteMy Profile

  14. pandan tu wangi, cili tu pedas, mungkin maksudnya kita buat baik tapi orang sakitkan hati kita, betul ke bee..?
    ummiross recently posted..KAIN PASANG CORAK ETNIK TERBARU CUN!!!My Profile

  15. Rezeki yang tak dijangka tu :D
    anif recently posted..Mozilla Firefox 12.0My Profile

  16. ok juga dri tumbuh lalang..hehe
    Jebeng Otai™ recently posted..Wordless Wednesday : IlusiMy Profile

  17. sape makan cili dia terasa pedas..erhmm itu akak punya andaianlah

  18. apa yg tak puas tu?
    Zarul Umbrella recently posted..Jangan Beli Album Najwa Latif Jika..My Profile

  19. suburnya pokok cili tu….
    nza recently posted..Impian Tercapai….My Profile

  20. Maksudnya Rezeki bertambah-tambah.
    Azie recently posted..CupcakesMy Profile

  21. kira ok la tu. dua-dua berguna
    Norasikin recently posted..Resepi Mi Bandung Muar dan Cara Membuat Perencah SegeraMy Profile

  22. Emm maybe puanbee dikecewakan kot. Hahaha
    Hafizul recently posted..Kelebihan dan Kekurangan Celcom Broadband 1MalaysiaMy Profile

  23. adeh…pandan mmg susah dalam pasu he3…
    azmanisma recently posted..WW#Wrestling ManiaMy Profile

  24. Canggih la tu lain yg tanam lain yg tumbuh…hehee :)

    **Pelan2 biasa la guna iPhone tu :)
    Myra Jay recently posted..Pencarian ‘hasil laut’ yang MeriahMy Profile

  25. ada burung pi berak kat situ lepas makan lada kot…he he
    maksud – rezeki berganda la kot(positif minded). kalau tanam padi tumbuh lalang senang nak tafsirkan.

  26. maksudnya semasa menanam pandan secara x sengaja tersemai benih cili

  27. agak agak lain kali tanam cili tumbuh apa ek..kalau din beramboi kata pokok cili kalau biar lapan tahun dapat kereta sport..hehehe..

Speak Your Mind

*

CommentLuv badge

Hakcipta Terpelihara · PuanBee.com · Diselia dan diselenggara oleh AI MEDIA NETWORK
%d bloggers like this: