WW : Jinak – jinak merpati

WW : Jinak – jinak merpati

Bawa anak didik pergi shopping baju sekolah , sebelah kedai je ada sekawan burung merpati ni .. layan ..

jinak-jinak merpati

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

41 Comments


  1. banyaknya merpati..tapi kalau ia buang najis…bau yang teramat tak tahan…hehehe

  2. emm jinaknya merpati dia..ni kat mana ni?ramainya burung merpati..hehe

    1. Author

      burung merpati ramai eh ?

      kat taiping le .. musim raya kalau sy share gambar tu tkde tmpt lain dah ..

  3. sayang burung merpati tak masuk kategori “korban”,

    1. Author

      kalau nak buat korban memang tk boleh ..

      1 ; burung ni senang nak dpt .. tk sesuai nak di jadikan amalan korban ..

      2 ; kecik sangat nak share mcm mana ? hik

  4. buat gulai lomak pun sodap….

    1. Author

      salam aidil adha juga cikgu ..

      minta maaf zahir batan juga πŸ™‚ halalkan segalanya πŸ™‚

    1. Author

      sebab lori tu bergerak tu burung terbang sikit2 tu ..tp ni burung jinak ..dia buat tk nampak je kita lalu lalang disitu ..

      1. orang taiping rupanya puanbee.. taklah jauh sangat dari KL

  5. suka kasik merpati nih makan .. sekali tabur kacang@beras .. byk turun dari pokok kat padang mainan kawasan umah.. πŸ˜€

  6. Payah ni nak tgk gambar macam ni kat sini… kalau x di luar negara kan.. πŸ™‚

  7. Jinak-jinak merpati bila ditangkap pasti lari heheheh!!!

  8. jinak merpati nie dulu jadi tauladan anak muda.. sekarang nie dah tak ikut dah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *