#WW :Foto Nissan Almera 1.5L

Amboi Nissan Almera 1.5L  phewwittt ….. cari gambar bonet je dulu tapi tak jumpa .. entah kenapa suka tengok bonet kereta dulu ..

harga nissan almera 1.5L | gambar nissan almera 1.5l

sumber foto : http://paultan.org

(Visited 5 times, 1 visits today)
About puanbee

Seorang anak , isteri dan ibu. Mempunyai 4 orang cahaya mata. Berumur 30-an , Suri rumah sepenuh masa tetapi mempunyai perniagaan online. Segala terguran dan komen boleh terus hubungi admin melalui EMAIL.

Comments

  1. Esok nak beli la hehehehe…

  2. hahaha…sebesar-besar kereta, bonet juga menjadi perhatian puanbee yer..bajet muat 5 org kira ok ler kan..haha

  3. tgok bonet arr anak ramai sng nak balik kmpg sumbat macam2.hiks..

  4. rm69,000, saingan hebat buat vios & preve

  5. memang cantik kalau dapat sebiji kereta nissan almeria 1.5L ni.. mesti mahal harga kereta ni

  6. Model ni memang cantik. !

  7. saya anak dah dua ni baru berasa lebih baik beli MPV je..
    suami pun dah berkira2 ni…
    terasa mcm sempit je naik kereta sekarang ni…hahahaha..

  8. best selling tu.. cute jugak tgk..

  9. kurang menarik design kereta ni….

  10. Famili besar akan melihat bonet dahulu tetapi untuk puan Bee sesuai MV lagi. :-)

Speak Your Mind

*