#WW :Foto Nissan Almera 1.5L

Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Amboi Nissan Almera 1.5L  phewwittt ….. cari gambar bonet je dulu tapi tak jumpa .. entah kenapa suka tengok bonet kereta dulu ..

harga nissan almera 1.5L | gambar nissan almera 1.5l

sumber foto : http://paultan.org

Comments

  1. Esok nak beli la hehehehe…

  2. hahaha…sebesar-besar kereta, bonet juga menjadi perhatian puanbee yer..bajet muat 5 org kira ok ler kan..haha

  3. tgok bonet arr anak ramai sng nak balik kmpg sumbat macam2.hiks..

  4. rm69,000, saingan hebat buat vios & preve

  5. memang cantik kalau dapat sebiji kereta nissan almeria 1.5L ni.. mesti mahal harga kereta ni

  6. Model ni memang cantik. !

  7. saya anak dah dua ni baru berasa lebih baik beli MPV je..
    suami pun dah berkira2 ni…
    terasa mcm sempit je naik kereta sekarang ni…hahahaha..

  8. best selling tu.. cute jugak tgk..

  9. Melastik Bintang :

    kurang menarik design kereta ni….

  10. Famili besar akan melihat bonet dahulu tetapi untuk puan Bee sesuai MV lagi. 🙂

Speak Your Mind

*