#WW :Foto Nissan Almera 1.5L

Amboi Nissan Almera 1.5L  phewwittt ….. cari gambar bonet je dulu tapi tak jumpa .. entah kenapa suka tengok bonet kereta dulu ..

harga nissan almera 1.5L | gambar nissan almera 1.5l

sumber foto : http://paultan.org

Comments

  1. Esok nak beli la hehehehe…
    saadon recently posted..Koperasi KMPP dah mula jual wangian kereta.My Profile

  2. hahaha…sebesar-besar kereta, bonet juga menjadi perhatian puanbee yer..bajet muat 5 org kira ok ler kan..haha
    Hafizul recently posted..iPhone 5 Gadget ImpianMy Profile

  3. tgok bonet arr anak ramai sng nak balik kmpg sumbat macam2.hiks..
    puan kutu recently posted..16 Week Already!My Profile

  4. rm69,000, saingan hebat buat vios & preve
    lensa recently posted..Sengsaranya Hidup Jika Telah Mengidap DiabetesMy Profile

  5. memang cantik kalau dapat sebiji kereta nissan almeria 1.5L ni.. mesti mahal harga kereta ni
    donnyien recently posted..Giveaway hatiputera.comMy Profile

  6. Model ni memang cantik. !
    shraqs recently posted..Kenalpasti Punca Dan Cara Atasi Bateri Android Cepat HabisMy Profile

  7. saya anak dah dua ni baru berasa lebih baik beli MPV je..
    suami pun dah berkira2 ni…
    terasa mcm sempit je naik kereta sekarang ni…hahahaha..
    diana recently posted..PELIK LA BERPANTANG MACAM NI..My Profile

  8. best selling tu.. cute jugak tgk..
    Mama Hanim recently posted..Keputusan Peperiksaan Akhir Tahun, Berjaya Ke Hanim?My Profile

  9. kurang menarik design kereta ni….
    Melastik Bintang recently posted..Wordless Wednesday – Zebra CrossingMy Profile

  10. Famili besar akan melihat bonet dahulu tetapi untuk puan Bee sesuai MV lagi. :-)
    akubiomed recently posted..Wordless Wednesday – # Meniti SenjaMy Profile

Speak Your Mind

*

CommentLuv badge