WW : Comey tak kak ton ?

WW : Comey tak kak ton ?

laila & ariff

” WHAT IS WORDLESSS WEDNESDAY ?
On Wednesdays all over the internet, bloggers post a photograph with no words to explain it on their blog. Hence the wordless title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn’t need any description.”

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

20 Comments

  1. haha..kak ton mmg comel pun..yg ni bkn kak ton la bee..tp dik ton..haha

  2. Sekarang ni ‘ comel tak abang tun ‘ hehe. Kumpulan gamat punya pasal, siap ada dik tun lagi hehe

  3. gaya khas anak2 saat di foto memang sangat menggemaskan 🙂

  4. Kak ton dalam gambar ni memang comey.. Kak ton dalam TV macam the wicked witch. Hahaha boleh statement camni?

  5. Yg baju biru tu sapa Bee.?sampai sengat badan nk menunjuk kan kecomelan kak ton tu..hehe

    1. Author

      Yang baju biru tu arif , anak sedara .. dia nak tiru laila. Sebab ,asa tu bee duk ambik gambar laila sekali terpandang kat dia terus tergelak ..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *