Wordless Wednesday : Langit Biru Cerah Ia Sembunyikan Sesuatu

Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

gambar langit

gambar langit biru dan jalan raya

  • Dari Kamera iPhone 4s
  • Jalan Air Putih Taiping
  • Edit Dengan Photoscape

Comments

  1. cantiknya permandangan langit tu.

  2. mana-mana cuaca pun saya suka. cerah, hujan, berangin semuanya hadir kerana anugerah Allah.

  3. tenang jer tgok pemandangan mcm ni..huhu

  4. Tehnik foto yang baik akan bisa menghasilkan gambar yang baik pula.
    Kalau hati secerah langit biru di langit biasanya hati senang merasakan gembira dan senag hati

  5. mcm gula2 kapas lak..hehe

  6. cantiknya awan..en suami klu tgok nie msti suka..beliau mmg peminat awan.haha

  7. sembunyikan apa nih???

  8. Kalau kretif semua nampak cantikkan…

  9. 1. Langit dan awan…mmg menyimpan seribu keajaiban ciptaan Allah. Subhanallah
    2. Cantiknya gambar walaupun guna iphone…terbaiklah!
    3. Tengok awan putih mmg cukup mendamaikan…setuju tak pn bee?hehe
    4. Terima kasih berkongsi gambarr2 ni…best!

  10. Awak di Taiping memang cantik-cantikkan kak. Hehe

  11. terbaik la gambar tuh selepas edit…memang ohsem…:)

  12. sejuk mata memandang. biasanya awan bersedia untuk lepaskan hujan.

  13. cantik je langit tuh…

  14. hum… mmg cantik lagit biru tu…

  15. Cantik langit cerah, kamera iphone 4s memang cantik!!

  16. cantik langit..kalau kat bangi, asyik mendung je..hehe

  17. boni kacak :

    wah….cantiknya langit tu….

  18. eh..serius cantik la langit tu puanbee..

  19. Cantik langit yang membiru.

  20. Ku sangkakan panas smp ke petang, rupanya hujan ditghari..kalu kat jb nih awan camtuh sembunyikan hujan jer..hehe

Speak Your Mind

*