Nov
2011

Wordless Wednesday : Kura-kura Hilang 3 Hari Di Jumpai Kekeringan

Kura-kura Hilang 3 Hari Di Jumpai Kekeringan

kura-kura yang hilang

kura-kura yang hilang

34 thoughts on “Wordless Wednesday : Kura-kura Hilang 3 Hari Di Jumpai Kekeringan

  1. kura2 sy pon ske hilangkan diri..paling lama die hilang..sebulan..alih2 pg td jumpe lam bilik..magik! masih hidup

    • itu haiwan kakak , dia nak sgt bela apa2.. dr kecik sampai 7 tahun ni tk putus bela binatang cuma bab nak menjaga tu ibu lah ..

      nasib jumpa semula kesian kura2 tu susah hati bila dia hilang gitu ..

  2. ini cerita kura-kura adik saudara saya lelaki dua orang, ibunya belikan kura-kura sorang satu, adik dan abang telah buat aktiviti laga kura-kura dan entah macam mana hilang seekor..,.sekali ibu buat operasi kemas rumah terjumpa kura-kura yang hilang itu yang sudah semak samun dengan debu…yang pelik, kura-kura itu hidup lagi…

    • biasa lah anak2 lapas kan , tk tahu siapa lepaskan tp syak baby je tu , una takut sikit dgn binatang , kakak tak kan nak lepas gitu je ..

    • baby , anak sy yg paling kecil tu lepaskan , dia memang suka main kura2 pastu bila terlepas kura2 tu memang cepat je berjalan dan hilang dr pandangan , biasa ambil masa juga mencari , tp yg ni paling lama woo 3 hari tu ..kesian dia ..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge