kura-kura yang hilang

Wordless Wednesday : Kura-kura Hilang 3 Hari Di Jumpai Kekeringan

Kura-kura Hilang 3 Hari Di Jumpai Kekeringan

kura-kura yang hilang
kura-kura yang hilang

puanbee

Untuk review produk wanita , barangan berkaitan anak-anak , makanan , homestay dan lain-lain boleh hubungi puanbee di whatsapp : 011-32095406.

34 thoughts to “Wordless Wednesday : Kura-kura Hilang 3 Hari Di Jumpai Kekeringan”

    1. itu haiwan kakak , dia nak sgt bela apa2.. dr kecik sampai 7 tahun ni tk putus bela binatang cuma bab nak menjaga tu ibu lah ..

      nasib jumpa semula kesian kura2 tu susah hati bila dia hilang gitu ..

  1. aduh siannya kak. Nasib selamat. Jumpa kat umah gak ke? hmmm dahaga ni.. kena rawat. takut sakit ke apa 😀 mmg x bermaya

  2. ini cerita kura-kura adik saudara saya lelaki dua orang, ibunya belikan kura-kura sorang satu, adik dan abang telah buat aktiviti laga kura-kura dan entah macam mana hilang seekor..,.sekali ibu buat operasi kemas rumah terjumpa kura-kura yang hilang itu yang sudah semak samun dengan debu…yang pelik, kura-kura itu hidup lagi…

    1. baby , anak sy yg paling kecil tu lepaskan , dia memang suka main kura2 pastu bila terlepas kura2 tu memang cepat je berjalan dan hilang dr pandangan , biasa ambil masa juga mencari , tp yg ni paling lama woo 3 hari tu ..kesian dia ..

  3. Salam,

    Alahai siannye, cepat basahkan bee, kering sangat tu hehe
    pastu jangan lupa bagi makan, kang pengsan kura2 tu 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *