Wordless Wednesday : Kura-kura Hilang 3 Hari Di Jumpai Kekeringan

Kura-kura Hilang 3 Hari Di Jumpai Kekeringan

kura-kura yang hilang

kura-kura yang hilang

(Visited 15 times, 1 visits today)

34 thoughts on “Wordless Wednesday : Kura-kura Hilang 3 Hari Di Jumpai Kekeringan

  1. Nik Edlin

    kura2 sy pon ske hilangkan diri..paling lama die hilang..sebulan..alih2 pg td jumpe lam bilik..magik! masih hidup

    1. puanbee Post author

      itu haiwan kakak , dia nak sgt bela apa2.. dr kecik sampai 7 tahun ni tk putus bela binatang cuma bab nak menjaga tu ibu lah ..

      nasib jumpa semula kesian kura2 tu susah hati bila dia hilang gitu ..

    1. puanbee Post author

      jumpa bawah rak tv , masa hilang tu kedudukannya jauh dr rak tu , masa mana dia merayap kura2 ni pantang lepas je siap lah ..

  2. azura

    ini cerita kura-kura adik saudara saya lelaki dua orang, ibunya belikan kura-kura sorang satu, adik dan abang telah buat aktiviti laga kura-kura dan entah macam mana hilang seekor..,.sekali ibu buat operasi kemas rumah terjumpa kura-kura yang hilang itu yang sudah semak samun dengan debu…yang pelik, kura-kura itu hidup lagi…

    1. puanbee Post author

      biasa lah anak2 lapas kan , tk tahu siapa lepaskan tp syak baby je tu , una takut sikit dgn binatang , kakak tak kan nak lepas gitu je ..

    1. puanbee Post author

      baby , anak sy yg paling kecil tu lepaskan , dia memang suka main kura2 pastu bila terlepas kura2 tu memang cepat je berjalan dan hilang dr pandangan , biasa ambil masa juga mencari , tp yg ni paling lama woo 3 hari tu ..kesian dia ..

    1. puanbee Post author

      belum selamat jalan , hidup tu .. jumpa kat tv , anak bongsu akk lepaskan .. aiyoo… tapi kura2 ni hak milik kakak nya ..

  3. yanmie

    Salam,

    Alahai siannye, cepat basahkan bee, kering sangat tu hehe
    pastu jangan lupa bagi makan, kang pengsan kura2 tu 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>