Wordless Wednesday : Kura-kura Hilang 3 Hari Di Jumpai Kekeringan

Kura-kura Hilang 3 Hari Di Jumpai Kekeringan

kura-kura yang hilang

kura-kura yang hilang

Comments

  1. Nik Edlin :

    kura2 sy pon ske hilangkan diri..paling lama die hilang..sebulan..alih2 pg td jumpe lam bilik..magik! masih hidup

  2. Pacifista :

    hidup lagi tak ni? :(
    Pacifista recently posted..Blogwalking dengan PacifistaMy Profile

  3. siannya si kura-kura… nasib la jumpa.
    rajin nya menjaga haiwan peliharaan..
    kakyong recently posted..Filem Azura 2012?official trailerMy Profile

    • itu haiwan kakak , dia nak sgt bela apa2.. dr kecik sampai 7 tahun ni tk putus bela binatang cuma bab nak menjaga tu ibu lah ..

      nasib jumpa semula kesian kura2 tu susah hati bila dia hilang gitu ..

  4. pe terjadi? masih hidup lagi ke?
    maya_mustwany recently posted..WORDLESS WEDNESDAY ::3::My Profile

  5. jumpa kat mana kura2 ni?
    bardboo recently posted..Giveaway Dari YanmieonlineMy Profile

  6. aduh siannya kak. Nasib selamat. Jumpa kat umah gak ke? hmmm dahaga ni.. kena rawat. takut sakit ke apa :D mmg x bermaya

    • jumpa bawah rak tv , masa hilang tu kedudukannya jauh dr rak tu , masa mana dia merayap kura2 ni pantang lepas je siap lah ..

  7. haha..camana boleh hilang..
    titan recently posted..Komisen ke 3 dari RO2.bizMy Profile

  8. Nasib baik jumpa, kesiannya dia.. mesti anak bbe suka sangat dapat jumpa balik kan..
    ummiross recently posted..TAKDIR FITRAH TERINDAH YANG INDAHMy Profile

  9. sian nya kura2 ni….
    sampai kekeringan lah pula…
    manmala recently posted..Kawan Oh KawanMy Profile

  10. ini cerita kura-kura adik saudara saya lelaki dua orang, ibunya belikan kura-kura sorang satu, adik dan abang telah buat aktiviti laga kura-kura dan entah macam mana hilang seekor..,.sekali ibu buat operasi kemas rumah terjumpa kura-kura yang hilang itu yang sudah semak samun dengan debu…yang pelik, kura-kura itu hidup lagi…

  11. Macamana kura-kura boleh escape?
    akubiomed recently posted..Wordless Wednesday #16 – Pilihan sukarMy Profile

    • biasa lah anak2 lapas kan , tk tahu siapa lepaskan tp syak baby je tu , una takut sikit dgn binatang , kakak tak kan nak lepas gitu je ..

  12. Bg bantuan pernafasan la PB..hehe
    UpProfits recently posted..Comment on Maharaja Lawak Mega Minggu 1 – Kumpulan Caer by Fauzie Jasmani @ eiz1004My Profile

  13. sian kura-kura tu…siapa yg telah buat aniaya kat dia nih huhu..

    • baby , anak sy yg paling kecil tu lepaskan , dia memang suka main kura2 pastu bila terlepas kura2 tu memang cepat je berjalan dan hilang dr pandangan , biasa ambil masa juga mencari , tp yg ni paling lama woo 3 hari tu ..kesian dia ..

  14. Puan bee punya kura2 ker?

  15. aiyak!
    sudah jadi bangkai daaa…
    sape punya kura2 ni??
    kakngah recently posted..wordless wednesday ; perutusan dari anakandaMy Profile

  16. Nasib baik kura-kura nie tahan blh hidup lg wlpn dah 3 hari hilang.

  17. kura-kura akak ke ni ? dah selamat jalan ke apa ni ? hehe
    Hazmin Hamudin recently posted..Golden Screen Cinemas (GSC) Mid Valley Megamall TerbakarMy Profile

  18. Salam,

    Alahai siannye, cepat basahkan bee, kering sangat tu hehe
    pastu jangan lupa bagi makan, kang pengsan kura2 tu :D
    yanmie recently posted..Giveaway Yanmieonline.comMy Profile

Speak Your Mind

*

CommentLuv badge