Related Posts

Beli mesin jahit online – Brother Fs101

Minyak wangi berjenama

Bag periuk noxxa ( handmade )

Allhamdulillah – Mohamad Adam Rizqi

Mendaftar anak masuk sekolah tahun 1 ( 2020 ) dan pra sekolah tahun ( 2019 )

Apa yang di takuti semasa mengandung – klinik gigi kota damansara

Comments

  1. noraini

    cari merata kdai jamu area port dickson x ada..bila tanya semua pakat gelak cm kita ni main2 plak..akn cri smpai dpt:)

    • puanbee Author

      order terus dari website SNB 🙂 tapi memang lega sakit belakang lepas minum kopi ni ..

  2. Ibu Mifzal Arsyad

    ada jgk kopi nama kopi senyum..sure tersenyum je..lepas minum

  3. Hafizul

    hahaha..tak pernah minum lagi kopi ni..bagus la ada kopi yang boleh menyihatkan badan mcm ni..

  4. Didalam kekalutan ada kemanisan | Puanbee.com

  5. donnyien

    kopi senyum, senyum lepas minum.. 🙂

  6. Puan Bardboo

    semoga terus tersenyum…. =)

  7. titan

    ada gak kopi senyum ek. hehe..

  8. CMRatu

    macam2 nama kopi sekarang ni.. hehe

  9. nurmisnan

    hik3.. ini with word namanya juger..
    how is ur hubby dear…

  10. Ummi Hanie

    senyumlah juga…. sedekah… hihii…

    dap tak? kopi baru ustazah bahyah yer…

  11. akubiomed

    Lepas minum kopi senyum tentu tersenyum. 🙂

  12. Denaihati

    punyalah senyum sampai sudu dlm cawan pun terbalik

    • nurmisnan

      har3… i can see that.. Bee mamai tuh..

    • puanbee Author

      baru perasan lepas nampak komen ni … waktu ni memang letih tahap gaban ..

  13. Azie

    Morning Akak! Senyum dan tak perlu kata apa-apa kan.

  14. hatiputera

    sebelum minum dan selepas minum tetap tersenyum.hahaha

  15. anif

    Lepas minum harus senyum! 😀

Reply comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *