Thanks Kak NZA

Alhamdulillah rezeki berblogging , besar atau kecik saya tetap akan hargainya , Terima kasih Kak Nza ,, kak Nza jalan jauh-jauh teringat jugak kat saya ye tak . Maaf lambat je nak inform barang dah sampai , mesati Kak nza risau kan. Sebenarnya masa barang ni sampai saya tak ada dirumah , dapat kad je dari Pos Laju , so lagi ler lambat nak ke pejabat pos. Masaalah utama saya tak tahu jalan hendak kesana tunggu suami lambatnyaaa.

gift kak NZA

Akhirnya tekad kan diri juga memandu abang wira dan menjelajah cari pejabat pos shamelin cheras, hampir nak sesat , banyak berenti tanya orang , dekat 3 jam juga memandu , tu dalam KL jek tu bukan jauh pun , ampang ke cheras jek ..orang yang tau mesti gelakkan saya ni..haha tapi ok le.. asalkan dah selamat sampai pergi dan balik.

Kerana barang ni saya tahu jalan jauh sikit dari kebiasaan tempat saya bergerak sehari-harian 🙂 best !

Terima kasih kak nza 🙂

Comments

  1. budakserius :

    Best tu dpt hadiah.hehe.tahniah2.

  2. wah best tu dapat hadiah.. =)

  3. puan kutu :

    Alhamdulillah cenderahati yg sgt best..kutu takde pun org nk bagi.haha..

  4. sebuah rekaan beg yg sangat kreatif

  5. comel hadiahnya bee..

    bee pasni wajib guna gps baru tak sesat… hehe

  6. cantiknya bee.. alhamdulillah…rezki jgn ditolak kan.

  7. alhamdulillah n tahniah. cantik beg tu.
    gunalah gpd elakan sesat he hee.

  8. apa tu Bee? mcm wristlet je…. cantik..corak batik…

  9. Hadiah apa yang dapat tuh? Macam beg duit kain batik sahaja.

  10. cantik tuuu, Alhamdulillah rezeki bee..

  11. mcm clutch batik.. nice… well gd for u Bee… =)

  12. alhamdulillah..rezeki tu 😉

  13. aikk.. pos shamelin dekat toyota shamelin jer.. sesat jugak ek.. huhuu..
    pe2 pun congrat…

  14. Rezeki tu.. 😀 Alhamdulillah.

Speak Your Mind

*