Aug
2011

Teriakan Kalbu Ost Kasih Alia

Haiiii.. saya tahu ramai yang suka lagu Fida Ibrahim ni , haizzz… hari sabtu ni rasa boring lak tak dapat tengok Drama Kasih Alia.. Biar lah orang nak kata apa , tapi saya suka… Kasih Alia semakin Hotttttt Watak Feeyaa FM mati tu pun dah lepas dah korang nak tengok gambar klik link sebelum ni , mati kena hempuk dek peragut rupanya ..

 

Lirik Lagu Teriakan Kalbu – Fida Ibrahim

Tiada lagi kan ku terdaya
Tak mungkin nadi berdenyut cinta
Kau pergi tanpa aku merela
Dan hadir saat duka

Menanti bayang muncul tiada
Setelah kau janjikan ku bahagia
Kau hilang tanpa aku menduga
Jiwa terhenti nokhtah

Teriakan kalbu merindukan jiwa
Mengapa akhir aku terpendamnya cinta
Dan kau tinggalkan hanya tinta
Mencoret nada hampa..

Uuuhhhhh…

Buat yang terlepas tengok tu , boleh lah belek-blek sinopsisnya pula.. hehe.. best ! sinopsis kasih alia [Link]

sekian…

Search

10 thoughts on “Teriakan Kalbu Ost Kasih Alia

  1. Pingback: Kasih Alia -Akasia TV3 | nurizspace

  2. Pingback: Kasih Alia Sinopsis Drama Tv3 | Puanbee Buai Laju-Laju

  3. Pingback: Kasih Alia Episod Akhir Slot Akasia | Puanbee.com

  4. Pingback: Kasih Alia Semakin Hot | Puanbee.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge