Telekung Comel Untuk Una Dan Kakak

Baru sambar 2 pasang telekung budak-budak yang sangat comel dari blogshop mamakembar 3 kelmarin , tak ingat tarikhnya sebab dah lama pun beli. Sebenarnya serba salah nak buat entri ni karang orang kata menunjuk pulak. Tapi niat sekadar nak berceloteh dan secara langsung tolong promot bisnes kawan-kawan blogger sahaja.

Telekung Budak ComelGambar dari kedai telekung – SINI Β  nak beli boleh email tuan punya kedai , RM35 saja .. cute sangat ..

Saya beli warna oren untuk una dan biru untuk kakak , walaupun kakak dah ada telekung nya sendiri , tapi saya tahu anak-anak saya ni , karang ada yang tarik muncung sepanjang trek kereta api tu , rimas tengok .. so layan beli 2 pasang , tup tup si laila bee pun nak juga… padahal si laila ni bukan bebenor nak sembahyang nya pun.

Lain kali ibu beli lah baby , bankrap ibu ni …

26 Comments

  1. puan kutu 12 May 2012 Reply
  2. akubiomed 11 May 2012 Reply
  3. Izzuddin Fauzi 11 May 2012 Reply
  4. sweetkurma 11 May 2012 Reply
  5. fieda 11 May 2012 Reply
  6. zie fauzi 11 May 2012 Reply
  7. Norasikin 10 May 2012 Reply
  8. bardboo 10 May 2012 Reply
  9. titan 10 May 2012 Reply
  10. dzuandiey 10 May 2012 Reply
  11. yanmie 10 May 2012 Reply
  12. muazfaris 10 May 2012 Reply
    • dzuandiey 10 May 2012 Reply
  13. Ummi Hanie 10 May 2012 Reply
  14. ummiross 10 May 2012 Reply
  15. Denaihati 10 May 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 10 May 2012 Reply
      • Norasikin 10 May 2012 Reply
        • puanbeeAuthor 11 May 2012 Reply
  16. syamila 10 May 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 10 May 2012 Reply
      • syamila 10 May 2012 Reply
        • puanbeeAuthor 10 May 2012 Reply
          • syamila 10 May 2012 Reply
            • puanbeeAuthor 10 May 2012 Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.