Teduhan Kasih Adaptasi Novel akan datang di TV3

Drama Teduhan Kasih yang telah di adaptasi dari novel akan menyusul di kaca tv anda iaitu TV3 pada setiap isnin hingga khamis jam 7.00 malam bagi menggantikan drama Sedetik Cinta.

( Sinopsis Novel ) Teduhan Kasihdrama Teduhan_Kasih adaptasi novel

Iffa mendirikan rumahtangga bersama Ryzal, namun rumahtangganya dilanda badai. Kehadiran Ayu, yang juga merupakan sahabat baik Iffa telah menjadi punca Ryzal menceraikan Iffa yang sedang berbadan dua.Kehidupan Iffa dikusutkan lagi dengan karenah ibu tirinya. Iffa merupakan anak hasil perkahwinan kedua ayahnya.

Setelah diceraikan oleh Ryzal, Iffa telah tinggal di rumah ibu tirinya. Bermula la pelbagai kejadian dan cerita yang semakin membuatkan Iffa dalam tekanan. Ketika Iffa sedang menahan sakit ketika hendak bersalin telah mempertemukannya dengan Ehsan.

Ehsan, seorang lelaki yang tampan, kaya dan berjawatang tinggi di sebuah syarikat. Seorang lelaki yang sentiasa dikelilingi wanita cantik dan kehidupan yang sangat bebas tetapi jiwanya kosong. Bermula dengan pertemuannya dengan Iffa telah merubah keseluruhan kehidupannya.

OST drama Teduhan Kasih bertajuk Hanya Aku – nyanyian Hyper Act.

Pelakon-Pelakon Drama Teduhan Kasih Antara 5 Calon Pelakon Terbaik dan Popular Dalam Anugerah Bintang Popular Berita Harian.

  • ADI PUTRA – Pelakon TV Lelaki Popular, Pelakon Filem Lelaki Popular, Artis Lelaki Stailo, Gandingan di Layar Serasi bersama Nora Danish
  • SHAH ISKANDAR – Artis Baru Lelaki Popular
  • NABILA HUDA – Pelakon TV Wanita Popular

Tengok gambar-gambar menarik di sini– > https://www.facebook.com/TeduhanKasih

Search

Comments

  1. Biasanya film2 yang diadaptasi dari novel tu bagus2.. patut tuk di tonton :)
    Jefry recently posted..Jasa Sedot WC Cikarang Telp. 021-9466-8989My Profile

  2. Sedap jer citer ni..hehe
    Hafizul recently posted..Cara Buat Akaun PaypalMy Profile

  3. Cerita drama baru nie, macam best jer
    MindaKini recently posted..Doa Pendinding Bagi WanitaMy Profile

  4. tak sabar nak tgk drama ni…novel pun dah baca..
    anip recently posted..20 Safety Tips for Budget TravelersMy Profile

  5. wahh mcm menarik je citer ni

  6. owh..drama baru lagi.. selamat menonton.. hehe
    HafizAmri recently posted..Khasiat Buah KurmaMy Profile

  7. BeritaKaki :

    cerita baru ..mesti hot macam cerita setia hujung nyawa..hehe
    BeritaKaki recently posted..Kelainan Nasi Lemak UjangMy Profile

  8. saya tak berapa minat lah genre macam ni,kenapa lah diorang tak adaptasikan novel seram ke…pengembaraan ke..
    PerenLee recently posted..Cara Request Preview Channel Astro-Tengok Channel Astro Percuma 2 HariMy Profile

Speak Your Mind

*

CommentLuv badge

Hakcipta Terpelihara · PuanBee.com · Diselia dan diselenggara oleh AI MEDIA NETWORK
%d bloggers like this: