taman & instagram

Tanpa Kekalutan

Ewahhh .. sekarang ni kan ayat nak bermadah pujangga je. Bukan apa .. sekarang rasa tenang je bila hari-hari mendatang tak perlu bergegas ke sana sini. Tak perlu bangun pagi dan begerak macam robot. Al-Maklumlah …cuti sekolah …

taman & instagram

Petang – petang pula , kalau cuaca elok berseri je boleh lah ke taman berdekatan , keluarkan peluh .. hirup udara segar .. keja-kejar anjing dalam pagar jiran , geletek kucing di jalanan..

Tak dak kerja ..

Sampai padang , layan anak-anak main .. walaupun macam ibu je yang banyak main ni … nak bergayut di situ ( apa nama permainan ni ? ) tapi ibu kena pegangkan pinggang diorang , tak pegang kan menangis .. lepas pegang kemain laju badan di hayun ..

Tak aci ..

Tapi suka lah hidup macam ni .. bak kata kak siti sweetkurma yang baru menerima jemputan ke mekah oleh maha pencipta NYA .. hidup besederhana.

Jemput baca cerpen saya 😛 — >   Al- Fatihah buat abah

puanbee

Untuk review produk wanita , barangan berkaitan anak-anak , makanan , homestay dan lain-lain boleh hubungi puanbee di whatsapp : 011-32095406.

20 thoughts to “Tanpa Kekalutan”

  1. memilih hidup bersederhana ni bukan tertumpu pada harta benda sahaja tapi melibatkan setiap ruang dan langkah kehidupan bermaksud kita juga kena bersederhana dalam setiap kerja dan tindakan maka istilah kekalutan itu tidak akan ada

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *