Tanpa Kekalutan

Ewahhh .. sekarang ni kan ayat nak bermadah pujangga je. Bukan apa .. sekarang rasa tenang je bila hari-hari mendatang tak perlu bergegas ke sana sini. Tak perlu bangun pagi dan begerak macam robot. Al-Maklumlah …cuti sekolah …

taman & instagram

Petang – petang pula , kalau cuaca elok berseri je boleh lah ke taman berdekatan , keluarkan peluh .. hirup udara segar .. keja-kejar anjing dalam pagar jiran , geletek kucing di jalanan..

Tak dak kerja ..

Sampai padang , layan anak-anak main .. walaupun macam ibu je yang banyak main ni … nak bergayut di situ ( apa nama permainan ni ? ) tapi ibu kena pegangkan pinggang diorang , tak pegang kan menangis .. lepas pegang kemain laju badan di hayun ..

Tak aci ..

Tapi suka lah hidup macam ni .. bak kata kak siti sweetkurma yang baru menerima jemputan ke mekah oleh maha pencipta NYA .. hidup besederhana.

Jemput baca cerpen saya 😛 — >   Al- Fatihah buat abah

20 Comments

  1. Hazmin Hamudin 17 November 2012 Reply
  2. Denaihati 16 November 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 17 November 2012 Reply
  3. kesoma.rai 16 November 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 17 November 2012 Reply
  4. Puan Bardboo 16 November 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 17 November 2012 Reply
  5. donnyien 16 November 2012 Reply
  6. CMRatu 15 November 2012 Reply
  7. galut 15 November 2012 Reply
  8. LOLA 15 November 2012 Reply
  9. akubiomed 15 November 2012 Reply
  10. aku 15 November 2012 Reply
  11. sweetkurma 15 November 2012 Reply
  12. syamila 15 November 2012 Reply
  13. ohcikgu 15 November 2012 Reply
  14. Mus 15 November 2012 Reply
  15. Puan Kutu 15 November 2012 Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.