Takut

Mula-mula takut , tapi lama-lama laila dah biasa dengan orang ni .. hari-hari jumpa di depan pagar sekolah kakak .. Hari-hari sembang .. kebanyakkan pasal laila lah ..

bergambar dengan model

Tapi sampai sekarang .. saya tak tanya nama dia , status dia .. dan nak panggil dia apa..saya takut dia kecik hati .. memang tak pandai nak bersikap selamber bila berkenaan dengan hati orang ni.. Lain lah kalau kita jenis hati kering , cakap/buat ikut sedap hati je…

kenapa ? tengok sendiri …

Foto : Dari iPhone4s , cantik kan ? tk perlu DSLR dah ..

Comments

  1. patutler mekap dia camtu….baru balik show rupanyer…

  2. cantik makeup dia …hehehehee

  3. Haiya. Ingatkan takut tengok muka dia. rupanya takut menda lain ekk. Hahaha

  4. atas nampak awek
    bawah lain pulak..

  5. erkkk..sapekah ini???

  6. syahrilhafiz :

    jaga jaga akak..huhu
    diorang ni tak boleh hentam sangat, nanti jadi lain pula jadinya..hehe
    kan akak gambar D

  7. Ibu Mifzal Arsyad :

    tgk tangan mmg dah dpt agak lelaki..tp tang muka mmg cantik cam pompuan..

  8. Wanita itu siapa Puanbee, tetangga baru ya..

  9. puan kutu :

    tak berapa faham sgt apa yg tertulis di fb dengan entri ini.apa pun klu kutu pun takkan tanya,nti terasa plak.dh mmg pelik benar.keke..

    mujur juga si laila bee tu tak celupar mulutnya.klu dpt ke aiman tak tahulah.haha..

  10. oo..dah bace komen2 ni baru clear… idak tu terpelik le juge kenape mekap lagu tu… takot lak nengoknyee… gothic ke ape ke… apepun, berhati2 je kan… same je dgn nis, xreti nk tanye2 org lebih2 takot kecik ati, tp kalo org kecikkan ati kite, xreti nk balas pulok

  11. kenapa make-up mcm tu?

  12. UpProfits :

    Akak ker abang nih? Hurmmm..

  13. dia minat dgn laila, laila pun dah biasa/rapat n xtakut nampaknya.

  14. yer ker bee…dah jadi misteri nusantara lah pulak…dia ni ok ke tak bee…tentu ada cerita tersendiri kan…apa pun layanzzzz aje lah…hee

  15. mmg makeup mcm tu ker??

Speak Your Mind

*