Tak Puas Hati Beb

Laila dengan ragam ke anak-anak kan dia apabila jumpa budak yang lebih kecil dari umur dia. Tak puas hati dua puluh pat jam.

cemburu di antara anak-anak

Rindu pula dekat budak tembam tu .. Nurul Iman

Please follow and like us:
follow subscribe - Tak Puas Hati Beb0

20 Comments

  • puan kutu

    21/11/2012 at 6:50 PM Reply

    haha jelas kelihatan tahap kejelesen dia yg tggi.ibu ayah tak boleh bg adk lg nie.hikhik..

  • Ummi Hanie

    21/11/2012 at 5:00 PM Reply

    jeles… jeles… jelesss ! hehehhe :p

    biase laa… karenah budak2 kecik yg masih belum sedia nak beradik

  • Hafizul

    20/11/2012 at 3:19 AM Reply

    haha..laila jeles meles la tu..dah tu duk main tiup apa tu?sedap posing ho..haha

  • Hazmin Hamudin

    19/11/2012 at 2:41 PM Reply

    Terus tarik muka macam tu. Hehe.. Siap berpeluk tubuh tanda protes agaknya tu kan kak

  • Denaihati

    19/11/2012 at 11:22 AM Reply

    jealous yer…nanti dah sekolah ok le tu.

  • Mummy Akmar

    18/11/2012 at 1:51 PM Reply

    muke mashamnyer

    • puanbee

      18/11/2012 at 9:37 PM Reply

      rasanya dia nak botol air adik tu .. tp tk dpt ..adik tu pegang erat botol dia hee

  • syaifuddin alias

    18/11/2012 at 10:02 AM Reply

    amboi garangnya muka.. mungkin dia nak adik lagi kot..senang sikit nak belasah lepas ni..haha

    • puanbee

      18/11/2012 at 10:26 AM Reply

      haha kau teruk eh .. laila kakak yg bajk insyallah :p

  • donnyien

    18/11/2012 at 5:46 AM Reply

    hehe, memang muka tak puas hati..

  • titan

    17/11/2012 at 9:32 PM Reply

    biasalah tu beb..

  • transformed hw

    17/11/2012 at 8:33 PM Reply

    budak2 mcm tulah.

  • akubiomed

    17/11/2012 at 8:09 PM Reply

    Nak adik lagi kot. ;:-)

  • Syamila

    17/11/2012 at 7:27 PM Reply

    Nampak sgt tak puas hati tu…alahai laila…dah ada adik nanti ok la tu…

    • puanbee

      18/11/2012 at 10:15 AM Reply

      tak pernah ringgan kak sya , yg normal pun berat apatah lagi menagandubg

  • anif

    17/11/2012 at 6:06 PM Reply

    Haha.. Muka tak puas hati!

    • puanbee

      17/11/2012 at 6:09 PM Reply

      tk tau apa yg dia tk puas hati sgt hehee

  • Azie

    17/11/2012 at 5:22 PM Reply

    Macam manalah jika Laila ada Adik nanti kan Akak heheh!!!

    • puanbee

      17/11/2012 at 5:41 PM Reply

      tak tau lah , tk dpt bayangkan heheh

Post a Comment