Tak Puas Hati Beb

Tak Puas Hati Beb

Laila dengan ragam ke anak-anak kan dia apabila jumpa budak yang lebih kecil dari umur dia. Tak puas hati dua puluh pat jam.

cemburu di antara anak-anak

Rindu pula dekat budak tembam tu .. Nurul Iman

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

20 Comments

  1. haha jelas kelihatan tahap kejelesen dia yg tggi.ibu ayah tak boleh bg adk lg nie.hikhik..

  2. jeles… jeles… jelesss ! hehehhe :p

    biase laa… karenah budak2 kecik yg masih belum sedia nak beradik

  3. haha..laila jeles meles la tu..dah tu duk main tiup apa tu?sedap posing ho..haha

    1. Author

      rasanya dia nak botol air adik tu .. tp tk dpt ..adik tu pegang erat botol dia hee

  4. hehe, memang muka tak puas hati..

  5. Nampak sgt tak puas hati tu…alahai laila…dah ada adik nanti ok la tu…

    1. Author

      tak pernah ringgan kak sya , yg normal pun berat apatah lagi menagandubg

  6. Macam manalah jika Laila ada Adik nanti kan Akak heheh!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *