Tak Puas Hati Beb

Tak Puas Hati Beb

Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Laila dengan ragam ke anak-anak kan dia apabila jumpa budak yang lebih kecil dari umur dia. Tak puas hati dua puluh pat jam.

cemburu di antara anak-anak

Rindu pula dekat budak tembam tu .. Nurul Iman

Comments

  1. haha jelas kelihatan tahap kejelesen dia yg tggi.ibu ayah tak boleh bg adk lg nie.hikhik..

  2. jeles… jeles… jelesss ! hehehhe :p

    biase laa… karenah budak2 kecik yg masih belum sedia nak beradik

  3. haha..laila jeles meles la tu..dah tu duk main tiup apa tu?sedap posing ho..haha

  4. Terus tarik muka macam tu. Hehe.. Siap berpeluk tubuh tanda protes agaknya tu kan kak

  5. jealous yer…nanti dah sekolah ok le tu.

  6. muke mashamnyer

  7. amboi garangnya muka.. mungkin dia nak adik lagi kot..senang sikit nak belasah lepas ni..haha

  8. hehe, memang muka tak puas hati..

  9. biasalah tu beb..

  10. budak2 mcm tulah.

  11. Nak adik lagi kot. ;:-)

  12. Nampak sgt tak puas hati tu…alahai laila…dah ada adik nanti ok la tu…

  13. Haha.. Muka tak puas hati!

  14. Macam manalah jika Laila ada Adik nanti kan Akak heheh!!!

Speak Your Mind

*