Gambar-gambar hantaran kenangan untuk famili je .. hantaran pertunangan yang tidaklah wajib tapi sekadar mengikut adat melayu lama dan berseronok bertukar-tukar hadiah sahaja. Saya ambil gambar sikit saja , bukan apa .. kita pakai iPhone4s je , orang lain pakai kamera besar-besar gedabak , so bagi laluan kat deme lah ye .. Lama betul nak update kisah orang bertunang ni , sampai abang ipar dah tanya , kenapa tak upload lagi di facebook , maaf ya semua yang menantikan hasil tulisan ai yang paling berbakat ni .. (sila lah muntah sekarang pabila korang membaca ayat puanbee ). Rasanya ..hantaran sebelah …
Tahniah di ucapkan kepada pelakon IRMA HASMIE kerana telah pun selamat bertunang di Sungai Buloh petang tadi. Gambar Irma Hasmie bertunang saya ambil dari murai.com.Pelakon , Irma Hasmie selamat bertunang dengan ahli perniagaan, Reza Syah Azmeer Datuk Mohd Redzuan, 31, dalam majlis pertunangan yang berlangsung di rumahnya yang terletak di Desa Coafiled, Sungai Buloh, sekitar jam 4.15 petang tadi.