Hantaran Untuk Majlis Bertunang Pakcik

Gambar-gambar hantaran kenangan untuk famili je .. hantaran pertunangan yang tidaklah wajib tapi sekadar mengikut adat melayu lama dan berseronok bertukar-tukar hadiah sahaja. Saya ambil gambar sikit saja , bukan apa .. kita pakai iPhone4s je , orang lain pakai kamera besar-besar gedabak , so bagi laluan kat deme lah ye .. Lama betul nak update kisah orang bertunang ni , sampai abang ipar dah tanya , kenapa tak upload lagi di facebook , maaf ya semua yang menantikan hasil tulisan ai yang paling berbakat ni .. (sila lah muntah sekarang pabila korang membaca ayat puanbee ).

Rasanya ..hantaran sebelah lelaki lebih ‘over’ dari hantaran sebelah perempuan pulak kali ni , saya mewakili sebelah lelaki , tengok lah hantaran dengan bunga ros bagai , tetapi sebelah perempuan mengubah hantaran mereka dengan sederhana saja. Kelakar pulak bila di ingatkan kisah famili puanbee ni.

majlis pertunangan

Hantaran di buat dengan terkocoh-kocoh kerana , kebanyakkan hantaran ni di sponsor oleh adik beradik , ada yang balik awal dan ada yang balik ke kampung lewat untuk serahkan barang hantaran tersebut , yang paling lambat saya le.. heheh ..

majlis tunang

Read More

tahniah ! gambar irma hasni bertunang

Gambar Irma Hasmie Bertunang

Tahniah di ucapkan kepada pelakon IRMA HASMIE kerana telah pun selamat bertunang di Sungai Buloh petang tadi. Gambar Irma Hasmie bertunang saya ambil dari murai.com.Pelakon , Irma Hasmie selamat bertunang dengan ahli perniagaan, Reza Syah Azmeer Datuk Mohd Redzuan, 31, dalam majlis pertunangan yang berlangsung di rumahnya yang terletak di Desa Coafiled, Sungai Buloh, sekitar jam 4.15 petang tadi.

tahniah ! gambar  irma hasni bertunang

Read More