Kayuh Itik Di Taman Tasik Taiping

Dah lama dah ni cerita kayuh itik di Taiping ni , tapi nak juga cerita di blog , rindu Taiping la .. rindu suasana rumah mak , rindu nak balik sana.. tapi apakan daya ..  hati tak senang kalau balik suami tak ada disisi. Jadi nya di keheningan malam yang panjang , anak-anak dah tergolek tidur , saya belek gambar lama ni .. alahai sayunya rasa hati .. kena pula cuti sekolah 4 hari ni. Tak ke mana-manakan .. Korang mesti sibuk balik kampung ye tak ? jem sana sini lah nampak kawan-kawan facebook update .. puanbee tak berani tempuh…

Continue reading

19 Foto di Muzium Taiping Perak Sempena Cuti Sekolah

  Ini cerita dah lama juga , awal cuti sekolah bulan November 2013. Saya meluangkan masa dengan anak – anak dan pergi melawat Muzium Taiping Perak. Baby belum lahir lagi .. baby lahir 3 hari selepas melawat Muzium. Seboleh – boleh nya nak juga lah anak ada kenangan cuti sekolah kan. Cuti kali ni mereka tak dapat pergi bercuti jauh-jauh dek kerana ayah kerja jauh , ibu pula sarat mengandung. Jadi melawat Muzium pun ok la … eh ibu nya pun baru dua kali sampai ke Muzium Taiping ni .. nama ja orang Taiping … ala korang pun , yang…

Continue reading