GAMBAR TERKINI ANAK SHAHIEZY SAM & SYATILLA MELVIN

Semua orang tahu pasangan selebriti terkenal Shahiezy Sam & syatilla Melvin baru menimang cahaya mata  lebih kurang 3 bulan lepas. Ni rasanya baru lepas pantang kot Syatillia melvin.

Pasangan selebriti terkenal ni di kurniakan seorang baby boy yang sangat comel siap berlesung pipit lagi. Serius melting tengok gambar si syeriv samheizy anak kepada pelakon terkenal ni memang jatuh cinta ok!

Baby ni memang susah nak cari yang tak comel. Apatah lagi yang berlesung pipit macam ni. Geram rasa macam nak cubit cubit jer tau. Mesti korang pun nak tengok kan? Meh la saya tunjuk gambar comel syeriv samheizy.

Mesti ramai mak mak mula berangan nak buat menantu kan? Apapun semoga Syeriv samheizy ni membesar menjadi anak yang soleh, anak yang baik & anak yang menjadi tiket ke syurga buat kedua ibu bapanya.

Korang rasa Syeriv Samheizy ni akan mewarisi bakat seni mak bapak dia tak? Of course la kan.. Mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi. Apapun yang di pilih Syeriv Samheizy ni moga memberi manafaat kepada bangsa & agama.