Maaf na .. dalam entri Beraya dengan blogger kujie2.com tak ada guna sony , tu pun saya tak cek , sifu yang cek …. haha masa upload saya letak gambar dari iPhone dan Sony dalam satu file , bawah satu nama ..ok lupa! Nah ambik yang lain pula… Belatar belakang kan Air terjun serendah Pemandangan untuk ke tempat mandi. Taman permainan kecik je … boleh lah .. Berebut buaian “ibu… ibu .. tengok una ni ……” “kak gambar kami satu kak “ Tapak perkhemahan yang di sediakan … sekian , buwekkk 🙂
Ahad lepas buat kerja gila , anak bongsu tak berapa sihat , tapi disebabkan benda dah rancang lama , hati teringin sangat nak kerumah kak kujie tu .Selalu sangat di jemput kan .. so kita terjah juga naik komuter dari Ampang ke Rawang untuk ke Serendah , Sampai rawang kakjie tu jemput. Rasa macam VIP je … Tapi komuter selesa dah sekarang ni , naik komuter duduk dalam koc khas untuk wanita dan senang lenang. Sesampainya di rumah kakjie , makan sikit saja .. anak kakjie si intan tu siap ugut anak-anak “tak makan tak boleh mandi kolam “ , …
Tengah seronok nak ambil gambar , tiba-tiba beberapa anak muda tegur “kak satu gambar kami kak ” lantas hala kan kamera ke arah diorang dan cakap .. “ok tengok blog atau facebook akak ye .. puanbee.com “ #Janji di tepati atau tidak di tepati ? P/S : Ada banyak cerita .. penat sangat .. nantikan 🙂