Majlis Sepetang Bersama Blogger #jumpadenaihati

Gambar semua di ambil dari random , banyak gambar pun di ambil dari blogger lain , ye lah camera kecik saya tak nampak cantik pula gambarnya didalam dewan tu. Terlebih dahulu .. mestilah .. saya nak berterima kasih sangat pada semua kawan-kawan yang menyokong saya dalam contest gadjet impian , pusingan pertama dan pusingan kedua. Saya telah pun menjadi pemenang tempat ke dua .. Allhamdulillah ..syukur sangat …tanpa korang siapalah saya kan ..

Tahniah juga di ucapkan kepada rakan blogger lain yang juga telah memenangi Gadjet Impian mereka , Iaitu Yanmieonline.com , Eiz Upprofits , ZulsEffort , Dan juga NorMyra.. tahniah sekali lagi.

Ramai blogger yang hebat-hebat dan berpengalaman dalam bidang blogging juga hadir. Saya mampu sebutkan sikit disini , jangan kecik hati ya kalau tertinggal tu , Ciklilyputih.com , Abang Ensem.com , Zarul Umbrella , Jejai , Bro Eyriqazz , Azmanisma.com , Akubiomed.com , Hatisamrokin.com , Sicantik sizuka , Arrifshah , Eizeil , Azman ishak , Een , Broframestone , Kakchik Ella , Emila Yusof , Rebecca Saw , Anarm , mannanqayyim ermmm .. sapa lagi ekk .. nanti update lain , lepas diorang update entri hahah ..

Selain dari blogger Malaysia , ada juga blogger dari Indonesia. Read More