Allhamdulillah , tak de lain yang dapat saya ucapkan lagi kan… syukur di bulan ramadhan ni saya dapat ramai penaja untuk saya buat contest dan secara tak langsung saya dapat membuat sedikit promosi Produk VCO yang menjadi pendapatan sampingan saya selain dari income-income di blog ni .. yang korang nampak banner bertempek tu kan 🙂 yang nak jadi agent pun ramai jugak tu .. maaf lah kalau korang jadi agent korang bukan bawah saya lagi 🙁 sebab VCO tak guna sistem MLM pun , cuma kalau kita jual sebagai agent adalah ganjaran nya sikit .. Meh kita bincang testimoni pertama …