Jawab Soalan : Semak On Page SEO | Apa Lebih Yang Penting Dalam Artikle

Ada Pertanyaan Saya Jawab :

Bee..nak tanya ni kalau kita buat entri SEO apa yang paling penting ? tajuk entri atau keyword ?

Selain soalan di atas ada banyak lagi soalan penting yang selalu orang tanya saya ..Kadang-kadang soalan lain.. jawapan sama saja .. sebab tu saya ulang-ulang minta korang tengok artikle di blog Ariffshah ketika saya buat entri BELAJAR SEO kelmarin ..

Saya minta korang pergi ke blog Ariffshah dan baca , kemudian komen apa yang korang faham. ada yang masih tak faham .. ada yang langsung tak pergi tengok .. macam mana nak faham ? Eh .. nampak mcm blog Ariffshah ade masaalah je .ok tak pe .. kita ke blog lain pula.. Saya ada banyak tempat rujukan yang saya pahat dlm kepala.. tak simpan link atau apa-apa disebabkan saya minat ..percaya tak ?

OK..kembali kepada tajuk ! apa yang penting ???
Read More