Dinner malam nih apa yer ? kalau belum ada idea boleh lah join puanbee makan , ahakss macam sampai jer kan…so seperti tajuk lah be masak kan kuewtiaw basah kegemaran kay , erm ada kenagan di sebalik cerita kuewtiau basah ni..Nak ke tahu cerita nya ??Sila lihat gambar dulu 🙂 ok jangan pelik , orang yang beranak kecil tak boleh makan di meja , makan di bawah untuk keselesaan hehe!.. makan-makan kuewtiaw basah Terliur tak ? alaaa terliur lah , saja je nak tayang-tayang nih ..Rumah buruk pun abaikan jer {saya orang susah } apalagi klik ler iklan bee ..haa …