GAMBAR TERKINI ANAK SHAHIEZY SAM & SYATILLA MELVIN

Semua orang tahu pasangan selebriti terkenal Shahiezy Sam & syatilla Melvin baru menimang cahaya mata  lebih kurang 3 bulan lepas. Ni rasanya baru lepas pantang kot Syatillia melvin. Pasangan selebriti terkenal ni di kurniakan seorang baby boy yang sangat comel siap berlesung pipit lagi. Serius melting tengok gambar si syeriv samheizy anak kepada pelakon terkenal ni memang jatuh cinta ok! Baby ni memang susah nak cari yang tak comel. Apatah lagi yang berlesung pipit macam ni. Geram rasa macam nak cubit cubit jer tau. Mesti korang pun nak tengok kan? Meh la saya tunjuk gambar comel syeriv samheizy. Mesti ramai…

Continue reading

Si Jelita & Si Kacak Dalam Rancangan Masterchef Selebriti Malaysia

Rancangan Masterchef mendapat sambutan hangat bukan saja di negara luar malahan di Malaysia. Si Jelita dan Si Kacak yang pada asalnya bukan lah seorang chef kini akan berentap dalam rancangan Masterchef Selebriti Malaysia. Tidak sabar rasanya nak tengok semua peserta yang merupakan selebriti bertanding dalam rancangan Masterchef untuk pusingan kedua. Astro kini telah membuat keputusan untuk menerbitkan program realiti MasterChef Selebriti Malaysia, yang akan disiarkan melalui rangkaian Astro Ria (saluran 104). Program ini disertai oleh 16 selebriti Malaysia dan memulakan penggambaran pada 27 Mac 2012. Si Lelaki Kacak  Dalam Masterchef Selebriti Malaysia  Boleh ke ? Tomok ni memasak yek ?

Continue reading