Bila anak dara sakit perut

Assalamualaikum dan hai , Baca tajuk tu , tak tahu la nak letak gambar apa. Ibu malas letak gambar anak dara takut laris sangat. Lawak je .. Nak cerita la saat mendebarkan bila anak dara mula sakit perut sampai 4 hari ni. Risau juga. Bawa lah dia jumpa doktor. Husna baru 10 tahun , badan besar macam anak dara . Berat dah 42kg. Saya mulakan bicara dengan sakit si husna ni lah.  Saya pendekkan je lah . Sekali doktor cakap ” nak kata nak period awal lagi ” sambil pandang muka saya. Saya pun dengan spontan jawab ”  eh tak…

Continue reading