Ermmm petang yang mendung ni sesekali makan ketam kulit lembut pun best juga!… korang pernah tak makan ketam kulit lembut ? alaa ketam yang diorang tangkap pastu potong kaki nya .. bila kaki ketam tu nak tumbuh balik , ketam akan salin kulit .. erm ntah betul ke tidak ni .. abang long yang cerita kan  .. saya pun OOOOOOO bulat aje .. hahaa.. bila ketam tu baru nk salin kulit .. kulit nya tu lembut .. haa masa tu lah depa ambik dan masakkan … pernah tak makan ketam kulit lembut tu  ? Kami pergi lah mencuba makan , …