Kami di Putrajaya

Tak pernah sampai di Putrajaya , ini lah pertama kali .. walaupun tinggal dekat aje ..  Perjalanan ini tak di rancang.. selalunya kalau tak merancang lah menjadi , kalau di rancang tak menjadi. Pada mula nya rancang hendak tidur di rumah adik yang terletak di kajang , kan ke ampang tak ada air .. jadi saya dengan anak kecil 4 orang ni memang tak boleh nak harung situasi tak ada air ni. Jadi sediakan payung sebelum hujan. Tau-tau adik ipar ajak bejalan di Putrajaya. Dah memang tak pernah sampai ke Putrajaya , jadi siggah lah kejap ..walaupun sebenarnya nak pergi…

Continue reading

Info terkini Jerebu : Status Sekolah di KL , Putrajaya Dan Selangor pada 25 Jun (Esok)

Info terkini jerebu selepas tengok berita dan walaupun saya masih menunggu sms dari pihak sekolah tentang status persekolahan untuk anak saya di kawasan selangor dan berdekatan kuala lumpur. Nampak nya .. oleh kerana IPU di bawah paras 300 maka esok ( 25/jun) anak-anak akan kembali bersekolah. Sekolah akan di buka seperti biasa. Tetapi ibu bapa mempunyai pilihan sama ada nak hantar ke sekolah atau tidak mengikut kesihatan anak masing-masing. petikan berita mstaronline.com Mask untuk anak pula takde , harap ada di edarkan di sekolah esok ..   🙂 harap cepat la masaalah jerebu ini berlalu .. tengok berita Riau pun…

Continue reading