Pola leher baju melayu dan pola leher baju kurung readymade.

Assalamualaikum dan hai. Malam Рmalam ni teringat nak kongsi dan review pola leher baju melayu dan pola leher baju kurung readymade . Saya baru je lagi beli , tapi dah guna untuk buat baju kurung. Memang mudah guna acuan pola ni. Sukat bahu je berapa dan boleh pilih acuan mana sesuai.

Ada orang dia tak kisah pakai baju leher luas sikit. Ada orang suka pakai baju leher terletak ngam-ngam ikut leher dia. Jadi apa-apa pun kena tanya dulu kesukaan pemakai baju tu.

Saya pernah jumpa pelanggan seorang makcik yang suka leher nya ngam – ngam. Jadi cara pertama kena sukat leher kemudian sukat pola ni. Atau cara kedua buat sendiri.. Buat sendiri tu rumit lah .. lambat saya rasa hee.. Cara pertama senang. Kalau dah ada pengalaman senang lah kot ye.

Jadi kalau awak awak berminat nak beli boleh terus ke facebook.

Tempahan Pakaian Azie D’Closet

Atau whatsapp dia : 0192857822

Harga : RM40