Mencuba PERLAKING agak agak putih tak ?

Akhirnya terjebak , PERLAKING ni sejak akhir-akhir ni banyak betul kontrovesi nya. Tak tahan hari hari orang cerita pasal perlaking je. Lepas satu satu. Saya jadi geram. Tapi saya cuba bukan sebab nak glamor cantik dan putih sangat pun. Kawan saya dah cuba dan dia hantar mesej macam ni. ” Kakza dah cuba perlaking , ok … sapa nak cuba cuba lah. kakza rekomen , ok sangat sangat ..suami kakza pun cakap. CUMA Kakza alah ikan , jadi gatal gatal sikit di muka.” kata kakza tu. Ok dari segi apa ? PERLAKING BERKESAN KE ? Ok tu dari segi ,…

Continue reading