Haiiiii .. ada yang mencari – cari jurugambar yang menawarkan pakej fotografi untuk majlis pertunangan, akad nikad dan resepsi di kawasan KEDAH dan kawasan yang berhampiran ? Disini Jelita Images menyediakan pakej yang agak murah dan lumayan untuk korang wahai bakal pengantin.Sebelum memilih jurufoto perkahwinan atau jurufoto untuk majlis yang akan anda anjurkan , ada mesti dah ada checklist majlis tersebut ada acara apa , dan korang mesti tahu jurufoto itu menawarkan pakej dan servis bagaimana kan ? Di dalam sebuah pekahwinan semestinya ada 3 acara ini. Nikah Bersading Bertandang Jika korang survey harga , mesti lah megambil berat tawaran jurufoto …
Bangun pagi .. seperti biasa pecut menguruskan anak-anak yang ingin pergi bersekolah , menguruskan ayahnya yang hendak pergi bekerja. Capai stokin .. capai beg … salam .. cium tangan …. buka pintu pagar dan melepaskan ayahnya pergi dengan kata  terakhir .. hati-hati bawak moto ye .. Pusing belakag ,  2 orang anak dah menanti untuk di siapkan , ibu … mana tudung … ibu mana tuala … ibu itu … ibu ini …. Bunyi mesej masuk , ibu capai … ” Selamat ulang tahun ke 10 sayang ”  Terdetik di hati … ” oh ! aku terlupa lagi anniversary aku …
Tersebutlah kisah seorang jejaka dan dara bertemu di balkoni sebuah hospital tingkat 5 .. masing-masing berpandangan dari kejauhan.. Walaupun jarak tempat si jejaka tu berdiri dengan dara agak jauh namun masing-masing terkena panahan asmara…mata bertaut , hati berdegup kencang , niat asal si jejaka adalah menjaga abahnya telah berubah kepada memikat si dara , niat asal si dara menjaga adiknya juga telah beralih kepada si jejaka.. “ah ! mamat tu senyum kat aku ke ? ” detik hati si dara.. Lalu si dara beralih dan berlalu pergi sengaja nak jual mahal…lagipun si dara memang tak pernah berkawan dengan jejaka. Maklumlah …
Senyum dulu …… ni nak bukak kisah rumahtangga sikit , yo lah tu …Macam mana puanbee boleh lupa ulangtahun perkahwinan yang ke-9 tahun ni , adoiiiii …. si Encik Kay tak lupa pulak , biasanya Encik kay lupa , puanbee ingat. Hadoiii lagi… Tapi , walau terlupa tarikh ulangtahun perkahwinan kami , naluri tu tetap ada .. tak semena-mena rasa nak sangat beli hadiah untuk Encik Kay .. Hati tu rasa nak pergi kedai dan nak beli sesuatu untuk Encik Kay . Disebabkan perasaan yang sama berulang-ulang , saya akhirnya singgah juga ke kedai , pusing-pusing cari benda nak beli …