PeahQueen Kawasan Ampang KL

PeahQueen produk lama tapi baru di pasaran. Hanya dengan mengambil satu sachet sehari kulit anda akan berubah. Tak perlu selfie guna kamera 360 lagi. Tak percaya mai lah cuba. Jika korang nak cod kawasan ampang boleh hubungi saya. Saya dah pun daftar menjadi ejen Peah Queen secara tidak sengaja. Panjang sangat story dia. Malas nak cerita. Saya dah guna peahqueen sebelun dapat nama peahqueen lagi. Saya bukan nak putih. Ada sebab lain saya gunakan Peah Queen ni. Antara nya jerawat yang sangat banyak di belakang badan. Tak tahu dah nak buat apa. Scrub selalu tu. So saya cari lah supplement pula.…

Continue reading

Mencuba PERLAKING agak agak putih tak ?

Akhirnya terjebak , PERLAKING ni sejak akhir-akhir ni banyak betul kontrovesi nya. Tak tahan hari hari orang cerita pasal perlaking je. Lepas satu satu. Saya jadi geram. Tapi saya cuba bukan sebab nak glamor cantik dan putih sangat pun. Kawan saya dah cuba dan dia hantar mesej macam ni. ” Kakza dah cuba perlaking , ok … sapa nak cuba cuba lah. kakza rekomen , ok sangat sangat ..suami kakza pun cakap. CUMA Kakza alah ikan , jadi gatal gatal sikit di muka.” kata kakza tu. Ok dari segi apa ? PERLAKING BERKESAN KE ? Ok tu dari segi ,…

Continue reading