6 JENIS ROTI PALING TERKENAL DI DUNIA

Siapa kata artis je boleh terkenal di dunia. Roti pun ada yang terkenal jugak ok. Selama ni kita hanya tahu makan roti tapi tak ramai yang kenal jenis jenis roti yang di makan. Bagi dia, semua jenis roti adalah roti jer hehehehe Tapi tak salah kita ambil tahu serba sedikit pasal roti ni. Ia juga salah satu cabang ilmu juga lebih lebih lagi bagi mereka yang nak sambung belajar dalam bidang masakan. Maybe dalam pastri ke kan. So penting juga untuk tahu jenis jenis roti yang ada Kalau nak cerita semua jenis roti yang ada kat dunia ni memang terlalu…

Continue reading