Articles Tagged with milo

Lazada birthday party terpaksa join

LAZADA BIRTHDAY PARTY - Lazada birthday party terpaksa join

Assalamualaikum , hai ..cuti seminggu pergi mana ? Saya dah balik kampung , memang la seronok balik kampung enjoy makan makan ke hulu ke hilir . Tapi sayang ada makhluk buat onar sampai hilang rasa seronok tu. Last balik KL balik dalam keadaan stress .. Stress gila .. Rasa malas…

Read More

puanbee29/09/2010

Maafkan ibu yea una. .tadi lepas ibu minum ubat batok ibu ngantuk sangat. .haha. .bila ibu bangun ibu nampak bekas gula terbuka , bekas milo pun duk kat bawah. .ibu pun tanya pada una. . “sapa bancuh milo niii,

una yang tadi kat sebelah ibu belari ke depan sambil ambil cawan atas meja una becakap “una nak minum milo.”

mai sini ibu nak tengok ,” kata ibu , “ibu nak tengok una bancuh sedap tak ?”

una pun jawab ,”tak boleh ,nanti ibu minum !”

hah ko . .anak saya yang berumur 3 tahun 5 bln tu bancuh milo. ?

Rasa besalah dan lucu juga. .sejak ubah kedudukan meja kat dapur tu ,anak2 ni suke sangat meniru kerja2 ibu. .huhu. .

* una bancuh tak sedap pun. .eksen lebeh. .hahahax. .

Please follow and like us:
follow subscribe - Una nak minum milo..0