Gambar-gambar hantaran kenangan untuk famili je .. hantaran pertunangan yang tidaklah wajib tapi sekadar mengikut adat melayu lama dan berseronok bertukar-tukar hadiah sahaja. Saya ambil gambar sikit saja , bukan apa .. kita pakai iPhone4s je , orang lain pakai kamera besar-besar gedabak , so bagi laluan kat deme lah ye .. Lama betul nak update kisah orang bertunang ni , sampai abang ipar dah tanya , kenapa tak upload lagi di facebook , maaf ya semua yang menantikan hasil tulisan ai yang paling berbakat ni .. (sila lah muntah sekarang pabila korang membaca ayat puanbee ). Rasanya ..hantaran sebelah …
Salam Bahagia Semua 🙂 erm penat sikit lah baru je bangun dr tidur , ku lepas je balik dari kenduri tu ku g merayap dengan wanie cikebum bum tu , bawak bebudak ni dengan berbaju kurung je semua kalau orang tengok mesti orang tahu lah , “ni mesti baru balik dari majlis” ekekek.. kay lah yang pesan berkali-kali ambik gambar ..ambik gambar dengan pengantin , ambik gambar dengan wani , amik gambar dengan anak-anak ..apa lah yang dia beriya sangat ..dah duk di kuantan + terengganu tu duk lah diam-diam ..jangan kacau orang nak p bejalan ..keh keh keh…pagi tadi …