Hantaran Untuk Majlis Bertunang Pakcik

Gambar-gambar hantaran kenangan untuk famili je .. hantaran pertunangan yang tidaklah wajib tapi sekadar mengikut adat melayu lama dan berseronok bertukar-tukar hadiah sahaja. Saya ambil gambar sikit saja , bukan apa .. kita pakai iPhone4s je , orang lain pakai kamera besar-besar gedabak , so bagi laluan kat deme lah ye .. Lama betul nak update kisah orang bertunang ni , sampai abang ipar dah tanya , kenapa tak upload lagi di facebook , maaf ya semua yang menantikan hasil tulisan ai yang paling berbakat ni .. (sila lah muntah sekarang pabila korang membaca ayat puanbee ).

Rasanya ..hantaran sebelah lelaki lebih ‘over’ dari hantaran sebelah perempuan pulak kali ni , saya mewakili sebelah lelaki , tengok lah hantaran dengan bunga ros bagai , tetapi sebelah perempuan mengubah hantaran mereka dengan sederhana saja. Kelakar pulak bila di ingatkan kisah famili puanbee ni.

majlis pertunangan

Hantaran di buat dengan terkocoh-kocoh kerana , kebanyakkan hantaran ni di sponsor oleh adik beradik , ada yang balik awal dan ada yang balik ke kampung lewat untuk serahkan barang hantaran tersebut , yang paling lambat saya le.. heheh ..

majlis tunang

Read More

Penat Sikit

Salam Bahagia Semua 🙂
erm penat sikit lah baru je bangun dr tidur , ku lepas je balik dari kenduri tu ku g merayap dengan wanie cikebum bum tu , bawak bebudak ni dengan berbaju kurung je semua kalau orang tengok mesti orang tahu lah , “ni mesti baru balik dari majlis” ekekek..

kay lah yang pesan berkali-kali ambik gambar ..ambik gambar dengan pengantin , ambik gambar dengan wani , amik gambar dengan anak-anak ..apa lah yang dia beriya sangat ..dah duk di kuantan + terengganu tu duk lah diam-diam ..jangan kacau orang nak p bejalan ..keh keh keh…pagi tadi area 4 pagi kot sampai mesej kay kena pergi paka terengganu ada orang panggil minta tolong buat kerja di sana..petang tadi dengar kay dah berangkat ke kuantan balik..huhu kesian jugak kat laki aku ni ke hulu ke hilir buat kerja..bos nya ni suka je buli laki aku cam tak dak orang lain dia nk suruh p sana p sini huhu, masa tuk anak bini dah langsung tak dak nih nasib lah bini dia yang comey ni pandai berdikari ekeke..alaaa dia tak kisah tinggalkan ku sebab dia tau bini dia cam mana…meh lah kita layan gambo sebentar dengan bueno!!..


ni begambar dengan pengantin sekeping jer aku tak kenai sgt lah pengantin segan lah , ni pun kay paksa aku ambik ..aku duk tolak kiri tolak kanan sampai kay naik hangin last-last aku ambik jugak lah..tak senang jap-jap mesej , tanya dah bergambar ke belum..
Read More