Gambar-gambar hantaran kenangan untuk famili je .. hantaran pertunangan yang tidaklah wajib tapi sekadar mengikut adat melayu lama dan berseronok bertukar-tukar hadiah sahaja. Saya ambil gambar sikit saja , bukan apa .. kita pakai iPhone4s je , orang lain pakai kamera besar-besar gedabak , so bagi laluan kat deme lah ye .. Lama betul nak update kisah orang bertunang ni , sampai abang ipar dah tanya , kenapa tak upload lagi di facebook , maaf ya semua yang menantikan hasil tulisan ai yang paling berbakat ni .. (sila lah muntah sekarang pabila korang membaca ayat puanbee ). Rasanya ..hantaran sebelah …
Musim kawin dan musim tunnag si artis di Malaysia ni sekarang ni Liyana Jasmey pula, ada saja pengumuman untuk berkahwin. Musim benda baik-baik tak pe ye ..jangan yang satu lagi. Tahniah di ucapkan pula kepada Liyana Jasmey dan tunangnya Fathuddin kerana telah pun selamat melangsungkan Majlis pertunangan mereka.